۳ کاربرد اصلی nfc در گوشی
نوشته شده توسط : سمیه

۱-پرداخت کردن

یکی از محبوب ترین استفاده ها از NFC ، پرداخت با تلفن همراه است. با این کار ، کاربران می توانند کارتهای مالی مختلف خود را روی گوشی بارگذاری کرده و از آن استفاده کنند. با استفاده از برنامه های Apply Pay و Google Wallet ، کاربران می توانند برای راحتی و دسترسی بیشتر ، بخش قابل توجهی از کیف پولهای فیزیکی را با کارتهای مجازی جایگزین کنند ، که همه اینها با استفاده از فناوری NFC موجود در تلفن است. آنچه برای استفاده از این روش پرداخت مورد نیاز است این است که کاربران بتوانند جزئیات کارت خود را در برنامه های مربوطه بارگذاری کنند و سپس کارت مورد استفاده را در هنگام پرداخت انتخاب کنند .

۲-ارسال داده

یکی از کاربردهای NFC که افراد زیادی با آن آشنا نیستند انتقال داده ها از جمله اسناد و اطلاعات تماس است. برای این کار ، NFC را در دستگاه خود فعال کنید و سپس دو دستگاه را در کنار هم نگه دارید و سپس انتقال داده شروع خواهد شد. این کار با باز کردن پرونده ، تصویر ، سند یا برنامه ای که کاربر می خواهد با شخص دیگری به اشتراک بگذارد ، نگه داشتن دستگاه نزدیک به دستگاه گیرنده و سپس انتخاب دکمه Beam انجام می شود. با انجام این کار ، گیرنده اعلانی مبنی بر انتقال پرونده دریافت می کند.

 

به عنوان مثال ، برای به اشتراک گذاشتن یک برنامه ، کاربران باید اپلیکیشن را در یک دستگاه باز کنند ، تلفن را نزدیک دستگاه گیرنده نگه داشته و سپس بر روی دکمه Touch to Beam کلیک کنند و در آن نقطه دستگاه گیرنده به طور خودکار شروع به دانلود می کند. به طور مشابه می توانید بسیاری دیگر از انواع محتوا از جمله صفحات وب ، تصاویر و موسیقی را انتقال دهید. با این حال ، محدودیت این روش این است که دستگاه ها نباید در فاصله دوری از یکدیگر باشند در غیر این صورت انتقال انجام نخواهد شد. این موضوع باعث می شود این روش انتقال سریع اما محدودکننده باشد.

 

برای مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید....

 





:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: